Hollandal?lar, ?in t?bb?ndaki hacamat tedavisiyle ilgili
-?in - Türkiye2018/09/12 09:03:34September 21 2018 20:51:56

Hollandal?lar, ?in t?bb?ndaki hacamat tedavisiyle ilgili

Hollandal? Wah Kiu Asian News gazetesinde yer alan makaleye g?re, son y?llarda Hollandal?lar ?in t?bb?n?n tedavi y?ntemlerine büyük ilgi g?steriyor. ülkede masaj ve akupunktur gibi tedavi metotlar?n? deneyenlerin say?s? her ge?en gün art?yor.

Mimarl?k tarihinde bir ilk: Zhaozhou K?prüsü
-?in - Türkiye2016/10/18 18:46:58September 21 2018 20:51:56

Mimarl?k tarihinde bir ilk: Zhaozhou K?prüsü

Ba?kent Müzesi'nden “ü? Ba?kent” sergisi
-?in - Türkiye2016/09/20 18:17:31September 21 2018 20:51:56

Ba?kent Müzesi'nden “ü? Ba?kent” sergisi

2016 y?l?, Yuan Hanedan?'n?n (1271-1368) ba?kenti Dadu'nun kurulu?unun 740. ve Ba?kent Müzesi'nin kurulu?unun 35. y?ld?nümü.

Tarihi, bugünü ve gelece?iyle ?pek Yolu
-?in - Türkiye2016/08/24 15:50:10September 21 2018 20:51:56

Tarihi, bugünü ve gelece?iyle ?pek Yolu

?pek Yolu kavram?n? son günlerde daha s?k duymaya ba?lad?k. ?in'in ?ncülü?ünde geli?tirilen Bir Ku?ak - Bir Yol dü?üncesi, tarihi ba?lar? yeniden diriltmeyi hedefliyor.

Yasak Kent'in en gizemli odas?nda ne var?
-?in - Türkiye2016/08/16 09:47:23September 21 2018 20:51:56

Yasak Kent'in en gizemli odas?nda ne var?

Yasak Kent'e (Zijincheng) bir kez ilgi duymaya ba?layan biri, bir daha buras? üzerine dü?ünmekten, her seferinde buray? sanki ilk kez g?rüyormu? gibi ziyaret etmekten kendini alamaz.

?in'de s?caklarla ba? etmenin yollar?
-?in - Türkiye2016/07/20 19:39:26September 21 2018 20:51:56

?in'de s?caklarla ba? etmenin yollar?

Günlerin iyice uzad??? yaz aylar?nda kavurucu güne? ?in'in genelinde oldu?u gibi Beijing sokaklar?nda da kendini iyice g?steriyor. Sokak aralar?nda insanlar?n s?cakla ba? ederken kulland??? y?ntemlere ?ahit oluyorum. Yemeklerden i?eceklere, k?yafetlerden aksesuarlara ka-dar geni? bir yelpazeye sahip ?in'e ?zgü güne?ten korunma y?ntemleri bulunuyor.

12 y?lda tamamlanan film: Büyük Bal?k ve Begonya
-?in - Türkiye2016/07/12 15:11:27September 21 2018 20:51:56

12 y?lda tamamlanan film: Büyük Bal?k ve Begonya

Filmin y?netmenlerinden Liang Xuan, filmin toplam büt?esinin 30 milyon yuan oldu?unu a??klad??? bas?n toplant?s?nda sorulan; “12 y?l, animasyon film i?in uzun bir süre de?il mi ?” sorusuna “12 y?l bizim i?in bi?ey de?il.” diye cevap veriyordu.

Pekin'den Beijing'e bir ?ehrin adlar?
-?in - Türkiye2016/06/22 16:14:14September 21 2018 20:51:56

Pekin'den Beijing'e bir ?ehrin adlar?

Bir ?ehri ?ehir yapan unsurlar aras?nda, ?ehrin ismi ne kadar yer tutar? ?ehrin ismi de?i?ti?inde, ?ehirden neler gider, yeni isim neler getirir?

Eski Beijing surlar?nda bir Türk
-?in - Türkiye2016/06/07 20:25:45September 21 2018 20:51:56

Eski Beijing surlar?nda bir Türk

Türkiye ile ?in aras?nda gidip gelen ?air, yazar, seyyah ve devlet adamlar?n?n say?s? maalesef ?ok fazla de?il. Ancak yine de bu alanda ?ok de?erli ?al??malar var. Bu programda, 20. yüzy?l?n ba??nda ?in'e gelen, Dongbei'den Kanton'a tüm ülkeyi kat eden, yerel halkla yak?n ili?ki kurup ilgin? tespitler yapan s?ra d??? bir seyyah? tan?taca??m.

Bal?k suda, ku? g?kte, Miao da?da ya?ar
-?in - Türkiye2016/05/03 15:45:55September 21 2018 20:51:56

Bal?k suda, ku? g?kte, Miao da?da ya?ar

?in, 56 etnik grubuyla renkli bir ?i?ek bah?esine benzetilebilir... Bu rengarenk dünyan?n en renkli gruplar?ndan biri Miao etnik grubu. Miaolar?n tarihi, ?in'in kuzeyinden güneyine binlerce y?ll?k bir g?? hikayesi...

Mo?olistan'dan gelen bir arkeolojik ke?if heyecan yaratt?
-?in - Türkiye2016/04/19 11:06:39September 21 2018 20:51:56

Mo?olistan'dan gelen bir arkeolojik ke?if heyecan yaratt?

?

Takvim

Haberler:
Son Dakika Türkiye ?in Dünya ?in - Türkiye
Ekonomi:
Son Haberler ?in Ekonomisi Türkiye Ekonomisi Dünya Ekonomisi Fuarlar Gündem
Turizm:
Gezelim G?relim Seyahat Defteri Y?resel Lezzetler Seyahat Mito
Kültür ve Ya?am:
Sa?l?k ?in - Türkiye ?in Sinemas? Biliyor Musun Bilmiyor Musun R?portaj
yoresel:
Güncel Etnik Kültür Kültür Miraslar? Y?resel Lezzetler
?ince ??retimi:
?ince Hakk?nda Temel Bilgiler Hem E?lenin Hem ??renin Atas?zleri ve Deyimler ?iirler Günlük ?ince Konu?malar?
China TV:
Kültür Merhaba ?in
Web Radyo:
Gündem Pazartesi Sal? ?ar?amba Per?embe Cuma Haftasonu
Galeri:
?in Dünya Moda Seyahat Spor
黑龙江时时彩历史开奖结果查询结果 江西时时彩怎么分析 江西时时彩计划软件下载 天津时时彩走势图开奖 新皇冠时时彩平台 黑龙江时时彩走势图时时彩网
重庆老时时彩杀号定胆 重庆老时时彩杀号定胆 重庆老时时彩杀号定胆 重庆老时时彩杀号定胆 重庆老时时彩杀号定胆 重庆老时时彩杀号定胆
时时彩后三组六规则 内蒙古时时彩投注技巧大全 3d历史号码比较器 内蒙古时时彩单式开奖结果查询 内蒙古时时彩彩票控 内蒙古时时彩稳赚方案
彩运来时时彩平台首页 任天堂官网登录平台 内蒙古时时彩快三开奖结果走势图 时时彩招商 重庆时时彩模拟软件 厘模式彩票平台哪个好